דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער - אינפרא או לייזר? 

מאת    [ 06/06/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 3878 פעמים ]

אז גם אתם מעוניינים להסיר שיער לצמיתות. ברכות. בעבר, העניין היחיד שהייתם צריכים לחשוב עליו הוא היכן לבצע את טיפול. היום מה שבאמת חשוב הוא איזה טיפול הסרת שיער אתם רוצים. לייזר או אינפרא אדום? האם יש טיפול שנחשב ליעיל יותר מהשני? האם יש אנשים שלא יכולים לעשות את הטיפולים? ומה בדיוק עוברים בכל אחד?

אין דבר כזה הסרת שיער לצמיתות

עוד לפני שנתחיל, חשוב שתדעו: למרות שכולנו אוהבים לשמוע את המושג הזה, כיום אין שיטה שיכולה להסיר את שיער הגוף לצמיתות. לא הסרת שיער באינפרא אדום, לא הסרת שיער IPL, לא לייזר ולא שום דבר אחר. הסרת השיער טובה לתקופה של כ-10 שנים ותסיר כ-80% מהשיער במקום המטופל. ועדיין- אלו תוצאות מרשימות.

איך עובדות שיטות להסרת שיער?

בשני המקרים מדובר בשימוש בגלי אור, אך כל אחד משתמש בהם באופן שונה. הלייזר מבצע הסרת שיער בעזרת גל אחיד, מרוכז ועוצמתי יותר. הגל פוגע בזקיק השערה על ידי חימומו וכך למעשה גורם לשערה עצמה לא לצמוח יותר.

בגדול, כך גם מתבצעת הסרת שיער באינפרא אדום. ההבדלים הם בעוצמות ובשיטת השימוש בגל: קרן האור בה משתמשים בטיפול אינפרא אדום היא באורך גל משתנה ובתדרים נמוכים יותר מטיפול הלייזר. זה לא ממש משנה עד כמה אתם מבינים במושגים האלה, מה שחשוב הוא לדעת שקרן האינפרא אדום פחות עוצמתית.

כמה זמן אורך טיפול הסרת שיער?

שתי השיטות דורשות שורה של מפגשים כדי להגיע לתוצאות הסופיות. בין טיפול לטיפול יש להמתין בין חודש לחודשיים, כך שגם הסרת שיער בלייזר וגם הסרת שיער באינפרא אדום יימשכו בסביבות השנה ואולי אף יותר.

באופן כללי, הסרת שיער באינפרא אדום תימשך מעט יותר מטיפולי הלייזר. גם את התוצאות הראשוניות ייראו בטיפול לייזר הרבה יותר מהר מאשר באינפרא אדום. ואגב, הסרת שיער IPL, שיטה חדשה יחסית, דורשת בממוצע שליש מכמות הטיפולים שדורשות שתי השיטות האחרות. רק שתדעו.

מי יכול לבצע הסרת שיער?

הסרת השיער בעזרת לייזר היא מסובכת ומסוכנת יותר, משום שהשימוש בקרן, כפי שציינו, הוא עוצמתי יותר. לכן, רק רופא או אחות בפיקוח רופא יכולים לבצע את הטיפול. הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום יכולה להתבצע ברוב הפעמים גם על ידי קוסמטיקאית.

ולכן, הסרת שיער באינפרא אדום זולה יותר

אין מה לעשות. כשטיפול אחד מצריך פיקוח של רופא ונעשה רק במכון מורשה, הוא יהיה יקר יותר מטיפול שאפשר לעשות במכון היופי שמתחת לבית שלכם ולא דורש פיקוח רפואי. לייזר אמנם נפוץ יותר, אבל הוא גם יקר משמעותית.

למי מתאימים טיפולי הסרת שיער?

טיפול הלייזר מעט קשוח יותר בקריטריונים שלו ולא יקבל מטופלים בעלי עור כהה, פשוט משום שהקרן לא תצליח להבחין בין העור לשיער ותגרום לכוויות. הסרת שיער באינפרא אדום היא המתאימה ביותר לבעלי עור כהה ותתאים גם למטופלים בעלי עור בהיר.

המטופל האולטימטיבי להסרת שיער בכל שיטה, הוא אדם בכל עור בהיר ושיער כהה. כך, הקרן יכולה 'להבדיל' בין העור לשיער ולהסירו ביעילות רבה יותר. בכל מקרה, אנשים בעלי שיער פלומתי או בהיר (בלונדיני, ג'ינג'י) לא יוכלו לקבל טיפול בכל סוג של הסרת שיער. לפחות עד להמצאה הבאה.

סנסאפיל - מכשיר להסרת שיער מבית Silk'n

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב